سرشار از زندگی

طبقه بندی موضوعی

مدرسه ی پریزاد

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۶ ب.ظ

مدرسه ی پریزاد از بناهای قرن نهم، در کنار حرم مطهر امام رضا (ع) (داخل مجموعه حرم) است که توسط بانو پریزاد که ندیمه ی گوهرشاد بوده، احداث شده است.

از فعالیت های خوبی که در این مدرسه انجام می شود، حلقه های معرفت است که در آن اساتید دینی، کاملا صمیمی به سوالات اعتقادی و شرعی زائران پاسخ می دهند.

* من خودم هر بار که به حرم میرم؛ بیشتر وقتم رو توی این مدرسه می گذرونم؛ گاهی بحث ها اینقدر جذابن که نگو! توصیه می کنم شما هم سری بزنید.


مکان مدرسه ی پریزاد در نقشه ی حرم:


نقشه ی کامل حرم

منبع: razavi.aqr.ir

نظرات  (۳)

حیف که برای خانوما نیست :(
خوشبحال آقایوون خیلی جالبه بحثاشون ^_^
پاسخ:

بیشتر وقت ها برای آقایونه، ولی حتما وقتی هم برای خانوم ها درنظر گرفتن (بپرسید، ببینید!)

ولی دیدم گاهی خانوم ها هم می یان در اتاق های مدرسه سوالاشون رو مطرح می کنند.

:)

۳۰ آذر ۹۴ ، ۰۱:۵۵ مرتضی شایان
مانند همیشه بسیار عالی بود
پاسخ:

مثل همیشه، لطف دارید.

:)

۱۱ دی ۹۴ ، ۱۹:۴۶ سهیلا (کاتارسیس)
ممنونم که گاهی نظراتتون رو در وبلاگم به اشتراک میذارید.🌻
پاسخ:

خواهش می کنم.

وبلاگ خوبی دارید که من دنبالش می کنم.

منم از شما سپاس گزارم که به وبلاگ بنده سر می زنید.

:) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی