سرشار از زندگی

طبقه بندی موضوعی

نرم افزار Eboostr که تاکنون نسخه ی 4.5 آن منتشر شده یکی از بهترین ابزار برای افزایش سرعت رایانه است؛ مخصوصا اگر درگاه USB 3 در رایانه ی شما وجود داشته باشد. 

این نرم افزار با cache کردن داده های پر استفاده در حافظه هایی از جمله flash disk، خیلی ارزان سرعت رایانه ی شما را بالا می برد! 

خودم هم الان 2 سال است که ازش استفاده می کنم و کاملا افزایش سرعت رو باهاش حس می کنم.

به شما هم توصیه می کنم امتحانش کنید!

دریافت

نظرات  (۳)

۲۴ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۹ مرتضی شایان
امتحان می کنیم!
پاسخ:
:)
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۵۳ مرتضی شایان
در رایانه من که اصلا خوب نبود.
پاسخ:

بهتره که فلش و پورتش USB 3 باشند تا نتیجه ی مطلوب رو بگیرید.

همین طور باید اول یه مدت cache بسازه تا بعد سرعت رو بیشتر کنه ( با استفاده از دکمه ی Build cache now)

:)

من که نفهمیدم چیه؟
پاسخ:
این نرم افزار فایل هایی که زیاد توی رایانه ی شما استفاده می شوند را ذخیره می کند و سرعت اجرای نرم افزارها را افزایش می دهد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی