سرشار از زندگی

طبقه بندی موضوعی

R latest version and RStudio IDE download with direct link

دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۵ ق.ظ



این نرم افزار یک محیط خوب و راحت برای زبان برنامه نویسی R ارائه می دهد.

  Download latest version of RStudio IDE


 Download latest version of R 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۴

نظرات  (۳)

ممنون
پاسخ:

خواهش می کنم!

لینکت می کنم! 

از تو هم ممنون که این ورا اومدی!

:)


۰۶ آبان ۹۳ ، ۰۰:۳۹ مرتضی شایان
سلام عزیز
از این زبان در چه مواردی استفاده می کنند؟
منظورم این است که برنامه هایی که با ان نوشته می شود، جزء چه نوع برنامه هایی است؟
ایا یک زبان تخصصی برای نوشتن برنامه های خاص است؟
با سی شارپ و متلب چه فرقی داره؟
از انها قوی تر است؟
سپاس.
پاسخ:

سلام

خوش آمدی.

این زبان برنامه نویسی مناسب برای کارهای آماری و تحلیل داده است، که خوبیش اینه که رایگانه؛ چون متلب رایگان نیست و درد سرهای خودشو داره 

من قراره ازش توی درس بیوانفورماتیک که این ترم دارم، برای تحلیل رشته ی دی ان ای استفاده کنم!

موفق باشی!

۰۸ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۵۶ محمد علي هشيار
با با دمت گرم عزيزم هر جا رفتم نتونستم دانلودش كنم
يه دنيا تشكر
پاسخ:

خواهش می کنم.

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی